Een campagne die naar nog smaakt

Goede smaak, daar gaat het bij Provamel om. En dat is ook het centrale idee van onze campagne. Daarom gebruiken we in al onze beelden sappige, verse ingrediënten om er verrukkelijk ogende 'smaakobjecten' mee te maken: een koptelefoon, een handtas, een sandaal ... De link met de filosofie van Provamel? Kiezen voor een lekker product is een kwestie van goede smaak - nogal wiedes. Maar ook je keuze voor plantaardige en duurzame voeding is een voorbeeld van goede smaak. Eigenlijk komt het erop neer dat wie goede smaak heeft, als vanzelf opteert voor een echt, authentiek, gezond en ethisch bewust leven.

Om deze filosofie visueel te vertalen, deed Provamel een beroep op een van de 'hotste' foodfotografen van het moment: Fulvio Bonavia. Deze gelauwerde beeldkunstenaar startte zijn loopbaan als grafisch designer en illustrator van filmaffiches. Vandaar de grafische verfijning van zijn werk - hij staat zelf in voor de postproductie van zijn foto's. Enkele belangrijke erkenningen: Communication Arts, Photo District News, International Photography Award, Italian Art Directors Club, Europe's Premier Creative Awards, Luerzers's Archive Best Photographers.

Alle gefotografeerde voorwerpen werden op onvervalste wijze 'geassembleerd' met echte, kraakverse ingrediënten. Dit verklaart de onweerstaanbaar appetijtelijke uitstraling van de foto's. De poëtische en gevatte slogans bij de beelden slaan dan weer de brug naar de favoriete Provamel-waarden: duurzaamheid, sociale rechtvaardigheid, gezondheid, engagement, veiligheid, zorg voor de toekomst en ... lekkere smaak.

Geniet met volle teugen van onze smaakcampagne. Hopelijk geeft ze je zin om meer te proeven van onze Provamel-filosofie. Want jij wordt er beter van, en onze planeet eveneens.